«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Τρίτη 17 Απριλίου 2012

ΑΝΤΙΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ...

Πεθανε σημερα ο αγαπημενος μου
τραγουδιστης...
η ειδηση του θανατου σου σημερα δημητρη
μου μου εφερε πενθος..
μεσα στη χαρα που ειχα αυτες τις μερες μου..
 δημητρη ησουν.
ενας  συντροφος μεχρι το τελος της
ζωης σου..
πιστος και αριστερος για παντα..και
σε ολα σου..


και ανθρωπος πανω απο ολα με Κ
κεφαλαιο..
τελευταια φορα που τον ειδα ηταν
στο φεστιβαλ ΚΝΕ οδηγητη περυσι
στο ηλιον..
μιλησαμε μαζι μου ειπε οτι δεν ειναι
και καλα..ειπαμε πολλα..
με φωναζε χρησταρα συνεχεια...
απεκρυψα να του πω που ειμαι δεν ηθελα
να τον φορτωσω με τα δικα μου..
ανταμωναμε παντα στο φεστιβαλ μας..
θυμαμαι το 8ο ειχε ερθει στο μεσολλογι για
να τραγουδησει.
εκει ζητησε και εκανε βολτα με την μηχανη
μου τοτε..
ηταν παντα..
ενας λαικος αντρας και γνησιος σε ολα του.
θα μεινει στην ιστορια ως ενας απο τους
μεγαλους τραγουδιστες..
επισης θα μεινει
και στην ιστορια του λαικου τραγουδιου..
τωρα τα χειλη μου ξερα και διψασμενα..
θα σε γυρευουν φιλε μου παντου..
ολοι η εργατια και ο λαικος ο κοσμος.
ακουμπα σημερα στο φερετρο σου...
θα σε θυμαμαι παντα μεσα απο τα τραγουδια
σου. και τις φωτογραφιες σου που καποτε
εσυ μου χαρισες..
ας ειναι ελαφρυ το χωμα σου αγαπημενε
μου δημητρη..
καλο σου ταξιδι συντροφε..
θα σε θυμαμαι παντα...
αντιο...

Χρηστος οικοδομος..